دانلود مجموعه برترین فایل های لایه باز تجاری-بخش اول

دانلود مجموعه برترین فایل های لایه باز تجاری-بخش اول

 

.•● برای اولین بار در بین سایت های ایرانی ●•.

▐شامل 20 فایل لایه باز بسیار حرفه ای و حجیم (حداقل سایز: 3500×2300 پیکسل) ▐

یکی از مهمترین دلایل پیشرفت طراحان بزرگ داشتن آرشیو قوی در زمینه فایل های آماده گرافیکی است

وب سایت ایرانیان دانلود برای اولین بار در ایران اقدام به اشتراک گذاشتن برترین فایل های لایه باز سال 2011 میلادی کرده است.مجموعه ای که پیش رو دارید بخش اول فایل های لایه باز تجاری است که شامل برترین فایل های لایه باز (PSD) سال 2011 در موضوعات مختلفی همچون: تجارت.تبلیغاتی.روش زندگی.پوستر.سه بعدی و … تهیه شده است.

این مجموعه به صورت سری می باشد و در بازه های زمانی مشخص بر روی وب سایت ایرانیان دانلود منتشر خواهد شد.این مجموعه برای نخستین بار توسط تیم ایرانیان دانلود منتشر شده است بدین امید که مورد پسند قرار گرفته و رضایت شما عزیزان را جلب نماید.

 

پیشنمایش برخی از فایل های این مجموعه :

Business PSD File (part1) ScreenShot 1

Business PSD File (part1) ScreenShot 2

Business PSD File (part1) ScreenShot 3

Business PSD File (part1) ScreenShot 4

Business PSD File (part1) ScreenShot 5

Business PSD File (part1) ScreenShot 6

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یاWrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: ابزار فوتوشاپ ، صوت.کلیپ.عکس ، گوناگون ، ،
برچسب‌ها: PSD , PSD Source , تصاویر لایه باز , سورس فتوشاپ , سورس گرافیکی , فایل فتوشاپ , فایل لایه باز , فایل گرافیکی , مجموعه برترین فایل های لایه باز سال 2011 (بخش اول) , پوستر آماده , پوستر های چینی , پی اس دی ,

تاريخ : جمعه 14 تير 1392 | 10:37 | نویسنده : محمد صابر احمدی |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.